úterý 24. ledna 2017
 svátek má Milena, zítra Miloš
Notebooky
Notebooky, Tablety, ...
AKCE: akční slevy na vybrané modely notebooků a tabletů, sleva Vám bude okamžitě odečtena z ceny zboží :-)
Nože Kyocera
Keramické nože
Značkové keramické nože Kyocera za bezkonkurenční ceny. V nabídce najdete i dárkové sady.
Notebooky
Notebooky, Tablety, ...
AKCE: akční slevy na vybrané modely notebooků a tabletů, sleva Vám bude okamžitě odečtena z ceny zboží :-)
Autokosmetika
Autokosmetika
Špičková autokosmetika zanaček Dr. O.K. Wack (A1, CW 1:100, S100), Astonish, Veropa, Holbros, Kent, atd...
 Doprava
Po obdržení Vaši objednávky ihned zjistíme dostupnost Vašeho zboží a v případě, bude-li skladem, připravíme expedici a předáme přepravní společnosti, která Vám zboží doručí až domů. Nebude-li zboží skladem, zjistíme dostupnost a budeme Vás okamžitě informovat.
Objednávky přijaté o víkendech, či svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.
Vyhrazujeme si právo provést změnu přepravní společnosti bez výslovného upozornění zákazníka a to v případě, že zásilka svým rozměrem, váhou, či povahou nesplňuje přepravní podmínky zákazníkem vybrané přepravní společnosti. Proto bude následně zvolena ta přepravní společnost, která umožní přepravit zásilku na místo určení. V případě, že tímto krokem dojde ke změně celkové ceny zásilky, bude zákazník prodejcem okamžitě informován a požádán o její odsouhlasení.
Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

ceník dopravy (Česká republika, Slovensko, osobní odběr)
cena dopravy
celková cena včetně pojištění
příplatek za dobírku
účtuje se pouze v případě dobírky
Balík PPL /balík standard do 50 Kg/
(zdarma - na vybrané zboží nebo při obj. nad 8 000,- Kč)
(akční - na vybrané zboží)
79,- Kč
(0,- Kč)
(49,- Kč)
+ 29,- Kč
(+ 0,- Kč)
(+ 0,- Kč)
Balík PPL /balík se zavoláním do 50 Kg/
(akční - na vybrané zboží)
99,- Kč
(49,- Kč)
+ 39,- Kč
(+ 0,- Kč)
Paleta PPL sprint /paletové a nadrozměrné zboží/349,- Kč+ 49,- Kč
Doporučená zásilka České pošty /drobné zboží/49,- Kč+ 49,- Kč
Balík DO RUKY České pošty /do 30 Kg/
(akční - na vybrané zboží)
129,- Kč
(49,- Kč)
+ 49,- Kč
(+ 0,- Kč)
Balík NA POŠTU České pošty /do 30 Kg/159,- Kč+ 49,- Kč
Balík PPL Slovensko /do 50 Kg/199,- Kč+ 49,- Kč
Vyzvednutí na PPL Partner /vybraná pobočka do 20 Kg/
(zdarma - na vybrané zboží nebo při obj. nad 8 000,- Kč)
(akční - na vybrané zboží)
89,- Kč
(0,- Kč)
(49,- Kč)
+ 29,- Kč
(+ 0,- Kč)
(+ 0,- Kč)
Vyzvednutí na prodejně InterSHOP 24 /Ústí nad Orlicí/0,- Kč+ 0,- Kč

doprava ZDARMA
Na vybrané produkty je poskytována "Doprava ZDARMA", tato informace je vždy zobrazena u daného produktu. Rozlišujeme dva typy dopravy zdarma, doprava zdarma včetně doběrěčného, a doprava zdarma pouze v případě platby předem (lze samozřejmě zaslat i na dobírku, ale zaplatíte doběrečné dle ceníku), tuto informaci taktéž najdete u daného produktu.
Dále poskytována "Doprava ZDARMA" od 8 000,- Kč celkové ceny objednávky (Toto neplatí pro nadrozměrné produkty a produkty nad 50 Kg, které je třeba přepravovat paletovou přepravou).
"Doprava ZDARMA" je realizována pomocí služby "Balík PPL /balík standard do 50 Kg/" případně pomocí služby "Vyzvednutí na PPL Partner /vybraná pobočka do 20 Kg/", v případě že by Vám tyto služby nevyhovovaly, máte možnost vybrat z nabídky dalších možností dopravy, ale ta je již účtována dle ceníku.

AKČNÍ doprava
Na vybrané produkty je poskytována "AKČNÍ Doprava". Využít tuto dopravu můžete pouze v případě, že v košíku máte pouze zboží nabízející tuto "AKČNÍ Dopravu" a zároveň hodnota Vaší objednávky je vyšší než 599,- Kč.

popis jednotlivých služeb
Přepravní služba PPL
Ppl PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice. PPL dopravce obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 18 hodin. U dopravy "Balík PPL /balík se zavoláním do 50 Kg/" lze dodatečně sjednat sobotní doručování. Pokud nebudete na uvedené adrese k zastižení, zboží Vám bude pravděpodobně doručeno až následující pracovní den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout na příslušené pobočce společnosti PPL, jejich přehled naleznete na stránkách PPL. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu PPL a to na telefonu 840 775 775. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na oficiálních stránkách PPL a to v záložce informace o zásilce. Reklamační řád společnosti PPL naleznete v obchodních podmínkách PPL. Platba platební kartou není umožněna.

Přepravní služba Česká pošta
Ppl Česká pošta je tuzemská přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Expedice balíků probíhá v pracovní dny od 12 do 16 hodin. O expedici je zákazník pečlivě informován prostřednictvím emailu a sms. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice a to v čase od 7 do 17 hodin. Jestliže nebudete na uvedené adrese k zastižení, dopravce Česká pošta Vám ve schránce zanechá oznámení o uložení zásilky na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout nejpozději do 7 dnů. Pokud tak neučiníte, bude zásilka vrácena zpět prodávajícímu. Jestliže následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdržíte zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení zásilky na poštu, pak je Vaše zásilka na 90% automaticky uložena na Vaši nebližší poště. V takovém případě se na poštu okamžitě obraťte, anebo nás neprodleně kontaktujte. Pohyb o doručování zásilky můžete sledovat v systému sledování zásilek na stránkách České pošty.

Vyzvednutí na pobočce "PPL Partner" - osobní odběr
Pokud upřednostňujete osobní vyzvednutí zásilky, může zvolit možnost osobního odběru na některé z PPL Partnerských provozovnách. Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič PPL zásilku doručí a vy si jí budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit. Maximální možná váha Vaší zásilky na provozovnu "PPL Partner" je 20 Kg. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí (Zásilka je uložena po dobu 10ti dnů). Balík Vám bude vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku. Platba platební kartou není možná.
Aktuální seznam poboček "PPL Partner":

Vyzvednutí na prodejně "InterSHOP 24" - osobní odběr
Zboží si také můžete osobně vyzvednout na našich prodejnách InterSHOP 24 dle Vaší volby. Objednané zboží je možné vyzvednout až po následném informování o připravení zásilky k osobnímu odběru. Objednané zboží lze na prodejně zaplatit pouze HOTOVĚ, nikoliv platební kartou!


N A P I Š T E   N Á M T E C H N I C K Á   P O D P O R A K O N T A K T Y

InterShop24.cz | AZmall.cz | Spodní prádlo | Last minute zájezdy | ShopMania | PageRank.cz
Prodejna: Ústí nad Orlicí